Fantastiskt kul!

Ja shit vilken dag jag haft idag alltså. Min första dag på spädbarnsavdelningen. Gud så små söta liv det var där. Och dom ska jag få ta hand om heeeela sommaren. Underbart!!! Vilka pyttesmå blöjor liksom.... Och personalen verkar va gullig. Många yngre tjejer så det ska nog bli super! Ja jag är helt enkelt nöjd med min första dag på jobbet. Lönen blev ju helt ok också :)

Annars då.... Ja jag tuffar på hos sjukgymnasten. Ryggen blir visserligen varken bättre eller sämre. Men idag beslutade jag mig för att äntligen prova värktabletter. Ja jag kan ju inte bara tjata på mina vänner om att de ska följa doktorns ordination, jag måste väl göra det själv ibland också.

Min goMalin ringde förut och föreslog en utlandsresa till höste. Klart man e på :D  Bara det inte dimper ner en fet återbetalning av skatt eller nåt. Men annars.... gärna playan i höstrusket för mig!! Är förresten helt sjukt vad fort det blir ljusare ute. Jag menar... solen skiner och klockan är 19  LOVE IT!



I helgen som var, var jag i Oviken och körde skotet. Shit alltså! Var flera år sedan, så jag var tvungen att gasa ur mig på isen. Men jag körde "bara" 125 km/h.... måste ju tänka på ryggen också .. hehe. Dans till Blender både i fredags och lördags. Kul kul kul :) Och det är extra kul på de danser vi åker iväg. I lördags var det Matfors. Vi kommer nog bli ett gäng som åker hela våren och sommaren.

Min älsklingslåt just nu:  Blender -Du tänder alla ljus

:) :) :)

Kommentarer
Postat av: goMalin

Någonstans ska vi i höst!
That´s is!!! =)
sola o bada o inget vild ungdomsplace va det va!!!
Puss o kram!

2007-04-04 @ 21:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback