Min borg är putsad

ja efter några dagars inskolning i bebisparadiset behövdes det en storstädning här hemma. Tvättar för fullt och har t.o.m. städad av spisen :) *nöjd*  Dammtorkad och annat nyttigt! Så nu känns det gitt! Blir ju att tillbringa hela påskhelgen hemma med familj och släkt. Ska bli riktigt skönt att landa lite där hemma och bara äta en massa god mat. Njuta och mysa med älsklingskissen... som fortfarande inte tagit sig in till stan igen :s  Saknar henne!!

Idag har jag varit lite mer med bebbarna. En av dom är sjukt liten. Huvudet är väl knappt som en apelsin... men så väger den lille bara knappt ett kilo. Men han växer och det är ju bra :) Mina andra små pysslingar var goa idag. De fick mat och nya blöjor och lite pyssel. Mitt jobb är mysigt!! Visst det kommer bli bra mycket stressigare än så här, och mer allvarliga saker också. Men det tar jag då.... just nu njuter jag bara ;)

~GLAD PÅSK~


Mi casa!! I lööööv it  :D

   
 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Mysigt du har det!

2007-04-22 @ 14:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback