Jag ångrar......

B, vet inte om jag ska tacka dig eller vad jag ska göra. Behövde bara ett svar idag för att ta beslutet.... Du ska veta att jag ångrar som fan att jag gav dig nåt så intimt som min kropp. Känner avsmak av tanken på det som hände för bara några dagar sen. Blir arg på mig själv också för att jag var så dum och trodde att det betydde lite mer än så för dig. Känner mig utnyttjad. Ångrar mycket just nu...... när du beter dig som om det bara är du som räknas. Det är det du vill göra, hur du vill vara som gäller. Som om det jag känner inte bryr dig. Bara det att jag varit så dum så jag accepterat det bara för att jag känner så mycket för dig. Skulle inte ens låtit dig komma in i mitt liv igen. Förstår inte varför du vill ha mig i ditt egentligen?? Jag ger dig väl nån sorts bekräftelse. Skulle du verkligen brytt dig om mig skulle du inte utnyttjat känslorna jag har för att få ha sex.

Ursäkter ursäkter ursäkter.... är allt jag hör. "Bara rycktes med....." Hur kan man säga så om en massage som var bestämd dagar innan. För vem är naken på det sättet med en kompis!? Skulle iofs inte förvåna mig om du tycker det är ok. Om kompis är allt jag är...... varför massage... varför all denna närhet..... varför rycktes du med... För att du känner att du bara vill vara kompis? Låter ju väldigt troligt!!! Det är klart man känner nåt om sånt händer. Men förneka det du!! När jag tänker tillbaka på hur du varit mot mig så undrar jaghur du beter dig mot dina andra tjejkompisar. Håller du dom lite halvintresserade också bara för att få närhet och bekräftelse. Och vad skiljer vänskap från förhållande i dina ögon då........ ? Är du så här mot dina vänner när du är tillsammans med nån också? Om du svarar nej på den frågan..... då är det väl rätt tydligt vad du håller på med.

Var på väg att lämna ditt liv för drygt en vecka sen..... jag skulle gjort det då, så hade jag mått bättre nu. Lämnade dig idag istället. Svårt beslut men det är det enda beslut som finns om jag ska finnas kvar. Jag får må som en jävla skit ett tag... har inget annat val. Jag skulle behöva en j--vla värktablett för själen. Är ändå tacksam över att jag jobbat hela dan.  .....kanske var en mening med att jag fick låten av dig.... "Out of my life, out of my mind......... out of my head, out of my bed".

Vet inte mer vad jag ska skriva.... är tom samtidigt som jag har 1000 tankar och känslor. Är arg, ledsen, lättad... allt och ingenting......

Mitt tröstcitat!
"de är ju iaf han som går miste om världens bästaste tjej!!"

Kommentarer
Postat av: Linnea

Starkt gjort av dig! Sköt om dig och som sagt, han var inte värd dig om han har behandlat dig sådär. Fortsätt stå på dig. Många kramar till dig från mig!

Postat av: Abi

Be strong! There are so many creeps out there, but on the bright side - you are that much closer to your prince (by process of elimination) =) *supporting hugs* P.S. When will you come over for a cuppa tea ??

2007-01-15 @ 13:20:31
Postat av: Jennie

Älskar dig!

2007-01-15 @ 15:56:59
URL: http://pastorn84.blogg.se
Postat av: Lillsvampen

Stor kram till dig. strongt. ses på onsdag pärlan! =)

2007-01-15 @ 19:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback