Snoris och boris

De har bitit sig fast!!! Men vad gör det. Hade en grymt kul dag igår!!

Först hade jag ju ett litet besök. Eller ja litet var det ju inte ;) men snabbt... 30 min och sen var det dags att ta bussen till Brunflo. I Lööööööööööööv It! hahah  Var ju från början tänkt att det skulle va fika. Men det slutade med tvårätters middag, vin och skumpa. Fan vad kul man kan ha på skumpa :) Surrade en massa och sen kikade vi på resor och drömde oss bort till Jamaica........mmmmm! Men en av oss lär ju sitta på stranden och blossa mindre trevliga saker och hångla med en rastafari... *ASG*  Kanske blir en sista-minuten i vår istället! Känns säkrare ;) Kingston  är ju en av världens farligaste städer. Huvva!!!
Ja mitt i allt roligt missade jag ju sista bussen hem... typiskt! Men som tur är finns ju världens bästa Söt! Tack snälla för att du hämtade mig *puss*  Jag är skyldig dig en nu!

När jag kom hem så hade jag en snygging på camen *mums*  Surrade lite och sen ringde han och lät en massa trevliga ord komma in i mitt öra. Kanske får träffa honom snart. Vem vet ;)  Kom i alla fall i säng vid 2 nån gång. Men vad gjorde det när jag har sovmorgon idag. Foten är lite bättre, men jag ska ändå röntga imorrn. Hoppas den klarar helgens dans för jag vill till Bydalen på lördag. Skulle bli fiiiint väder ju! Såg i Öp idag att man kunde hyta 4-bäddsstuga för 300 kr/natten. Det vore grymt att göra det i helgen och få två soliga dagar i backen. Nån som är på??  :D

Kraaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gos.
Rolig sida du har och roligt liv du har. Man blir glad av att läsa men vem är MR. Söt?? Det får vi diskutera nästa gång vi träffs vilket jag hoppas blir snaaaaaart, kram så länge och krya på dig med foten.

2007-01-03 @ 20:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback