Underbara fjällen!

Ja visst!! Fick äntligen komma iväg till Bydalen *happy girl*. Kanonväder :D   Nåja det är ju lite för tidigt på säsongen för det där riktigt grymma vädret, men ändå. Lite för lite snö an bara.

Ja så stog vi där... två stackars nybörjare med sprillans nya brädor. Bra utgångsläge i alla fall ;)  Fick ju lyxskjuts upp med skoter. Tänkte att det nog inte var nån mening att börja i liften i alla fall. Det var riktigt kul... men jag tog mig inte så långt åt gången. Öm rumpa.. ömma knän  ;)  Men med stor glädje de gånger svängarna gick bra! Mitt sällskap däremot gick det riktigt bra. Är imponerad!! Han avslutade ju med en isig, brant backe i halvstorm på toppen :D   Lär ju va öm några dagar nu......

Nästa gång ska jag minsann ha med mig eget fika! Jäkla blodsugare :p  men mackan var god. Och chokladen med grädde på. Hann med två åk på skidorna också. Var skönt att kräma ur benen lite på slutet. När det bränner lite så där skönt i musklerna i slutet på backen ;) Kommer kännas imorrn. Förslaget om en varm, skön jacuzzi hade i denna stund varit som himmelriket självt!

Såg förresten en hare här bredvis huset i fredags natt. Den var så söt och vit med svarta små öronspetsar. Skulle haft kameran...

Nä nu ska jag kika vidare på Åter till Cold Mountain. Slut på nyheterna nu.

*Önskar mig bort till varma stränder*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback