En vecka full av sorrow

Ja det kom liksom allt på en gång..... farfar har gått bort.... en klasskompis har dött i cancer... min kusins hund tvingades dom ta ner.... en i dansbandet Jannez omkom....och idag fick jag reda på att min mormor e allvarligt sjuk. Jag menar, måste allt komma samma vecka!? Jag är ju ändå ganska härdad med livets tragiska händelser genom jobbet. Men det blir ju en jäkla skillnad när det gäller ens egen släkt. Får se om jag går på farfars begravning på fredag. Jag har bara träffat honom 2 gånger i mitt liv. Men ändå känns det som om jag vill gå. Jobbar, så vi får se hur det går att lösa...

Men annars har det varit en riktigt bra vecka. Mest med tanke på vädret! Bara älskar ju när det är varmt och soooool! Kär i sommaren :)  Har haft det bra soft.... varit ute så fort jag kommit hem från jobbet. En riktigt mysig picknic, goa stunder med vännerna, spelat kubb, grillning hemma hos päronen, dans till Perikles och en riktigt bra vecka på jobbet! Så visst.... saker är bra också. Har kommit igång bra med mc-teorin nu också och på tisdag ska jag köra första lektionen. Det ska bli riktigt spännande att se hur kasst/bra det går ;) Men jag har pluggat på bra och fått kika på hur en mc ser ut också. Det e ju kanon!
 
   

Är det åt det hållet man kan få såna där alltså ;)


en av sommarens bästa ting!
  

Kommentarer
Postat av: Jennie

Älskar dig, de vet du!! *kramar om*

Postat av: malin

du har mina varmaste tankar hjärtat... *KRAMAR OM*

2007-06-11 @ 19:37:42
Postat av: Abi

Sorry to hear about your grandfather's death and i hope and pray your grandmother gets well soon!
*supporting hugs*

2007-06-11 @ 22:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback