Sista veckan

Ja nästa vecka ska jag börja jobba igen. På en ny avdelning. Känns spännande men samtidigt lite nervöst. Men det blev riktigt grymt med en extra inskolningsmånad. För jäklar vilket ansvar jag kommer ha sen. Dessa pyttesmå liv. Hoppas det e bra personal, men de var jäkligt trevliga när jag var där.

Ja veckan som gått... shit! Tänka sig vad mycket man gör egentligen när man e ledig. Har ju varit helt sjukt bra väder :D överlycklig!!! Så nu behöver jag inte känna mig så ledsen över att jag inte kom iväg utomlands. Har ju fått en massa sol här hemma. Har varit mycket chill i solen den här veckan. Och middagar tillsammans med de andra i De sjukskrivnas riksförbund ;)  Och mer.... Bio i måndags. Vilken läckerbit *dregglar*  haha.. IKEA i tisdags. Var en kul tripp det vill jag lova. Och tre gånger for vi in på parkeringen i Birsta. Vilka guldfiskminnen vi hade då rå! Köpte mycket roligt där och så var vi på Gina Tricot också. Den affären vill jag har här :)   Onsdag: chill, sjukgymnastbesök och gooo middag med mams och papps. Plankstek och ett glas rött. Det e gött det! En tråkig grej är ju att våran äldsta kisse försvann till himlen :(  17 år.... men hon har ju haft det grymt bra hos oss. Men ändå. Hon e saknad!! Torsdag... ja då fick man sig en go kinalunch me Malin och sen ett nice fikabesök på kvällen. Riktigt mycket kul att prata om  :) Fredag.... mer lunch med kussen. Sen städade jag så fint och planterade om alla blommor *stolt*  trodde det skulle bli öldrickarkväll med mina gamla arbetskamrater nu när jag slutar. Men det får allt planeras in en annan kväll. Men M-T var här ju, och det e fan inte illa. Vi hade en kul kväll med datorn :p  Några öl blev det innan dansen. Var i bra form igår alltså! Idag är jag allt lite seg.... måste powernappa, för ikväll drar det iväg ett gäng till Matfors på mer dans. I know.... we´re crazy!! Men dans e sjukt kul! Och snart stundar ju arbetsveckor utan ledighet, så jag passar på!

I övrigt.... ja livet e bra kan jag säga. Det är vår och det enda jag i så fall skulle sakna är nån att bara mysa med. Men under tiden njuter jag av livet och har det bra :D

 cill  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback