Den här tog tid

Bloggen om min födelsedagsfest. Men jag kan säga att det tagit ett par dagar att landa plus att det varit knökat med annat att göra... som plugg och träning.

Kan sammanfatta den med att säga att jag är toknöjd med kvällen! De flesta jag verkligen ville skulle komma kom, jag fick göra bort mig lagom mycket (enligt mig själv i alla fall.. haha) och så har jag fortfarande svårt att fatta hur sjukt bra presenter jag fått!! Om det skulle vara någon som är sugen på korv med bröd.. säg till :)  Har typ 80 st i frysen!

Och vad kan jag annars säga. Är bara nöjd helt enkelt! Har verkligen haft många kvalitetstimmar den här veckan. Massa skön träning (135 min-dagen kan ju nämnas och core med faschisten), massagekvällen som var så där mm mmm mmm, ett riktigt bra flow i plugget och vännerna... sikka underbara!

Nu längtar jag tills:
Imorrn -> dansmara i Ö-vik
Söndag -> tårtkalas för storebror
Tisdag -> hårfix (kan det bli ett titanicmoment!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback