Flow flow flow

Dagarna bara fylls med flyt.. saker som går sjukt bra... kan livet va för bra?! Nä så klart inte men nu är det sjukt bra!

Vann ett stipendie som jag och L sökt för vår forskning till D-uppsatsen. Av 11 sökande från hela Sverige valde Svenska barnsjuksköterskeföreningen ut vår forskning som ensam vinnare av stipendiet. Annars är det rätt vanligt att det delas på flera personer. Så nu får vi en summa som är helt sanslös! Förstår inte riktigt än hur fantastiskt det här är. Vi är även inbjudna till den nationella barnveckan, som i år hålls i Uppsala, för att ta emot diplom. Groooovey! :)

Allt är fixat och löst med dansveckan på Öland. Som jag ringt runt till folk under en dryg veckas tid för att hitta folk och nu är allt bara så bra. Nöjd!!

Fick en riktig kärleksboost på DiLeva i onsdags. Han var annorlunda på ett bra sätt. Inte lika allvarlig som han brukar utan han drev med lite allt möjligt bl a sig själv. Sen fick publiken medverka massor t.ex under frågestunden :) Säger bara en sak: Låt kärleken växa!!

När U2 hade sin förra turné fick jag på ett mirakulöst sätt tag på biljetter. Men en 40 gradig feber och väntande nattågresa till Göteborg gjorde att jag bara inte orkade åka då. Så besviken på det för jag älskar dom. Men nu .... ny turné på G, biljettsläpp i morse, och nu sitter jag här med FYRA biljetter i min hand. Nöjd!!

Haft tankar på Cypern sedan jag kom hem därifrån hösten 2007. Längtat tillbaka. En helt underbar ö som är sjukt vacker och med trevligt folk och god mat. Och nu..... en resa reserverad till första veckan i juni. Nöjd!!  Jäkligt nöjd!!

Har ju min Coldplaykonsert i augusti också. Biljett som jag fick i födelsedagspresent. Hur schysst kommer inte det bli då. Har bara ett ord: Nöjd!!

Börjar kännas i kroppen att jag tränat kontinuerligt ett tag nu. Den börjar kännas mer fit och tränad. Me like! Så nu är jag bara ännu mer pepp att fortsätta. Ska snabbt kurera min onda rygg nu och bara köra hårt och öka :)  Och sen jag är jag ju så sjukt snygg i håret ;) Bara en sån sak! Min granne är ju bara den bästa. Han gör mig alltid nöjd no matter what!  Nöjd ;)

Fått mitt älsklingsjobb till sommaren och även fått hälsa på i Sundsvall på min absoluta favoritarbertsplats nu i samband med studien. Love them.. så är det bara! Så glad när jag får va där. Positiv atmosfär! Nöjd!!

Ikväll är det älsklingsdans och jag har köpt en så fin klänning. Den ska även användas på Sensation white. Biljetter släpps den 18 mars. Så ok.. jag kan inte va nöjd över det än, men det är klart jag får biljetter ;)

Solstrålar från moi.. för nu börjar våren! Wiiie!



Kommentarer
Postat av: Mu

Åh, darling....du verkar så...vad ska jag säga... nöjd ;) med tillvaron...det är bra det! =) Puss på dig!

Postat av: Svar till Mu

Ja.. det var lite det jag ville förmedla. Ordet "nöjd" ;)

2009-03-13 @ 17:46:56
Postat av: Anonym

säger som föregående talare du verkar helt enkelt nöjd ;) ha en underbar kväll o helg :) Puss

2009-03-13 @ 17:53:28
Postat av: Andreas

Hehehe ett väldigt glatt och positivt för att vara fredagen den 13:e, I like it! :D

2009-03-13 @ 21:20:16
Postat av: Svar till Andreas

Var lätt den bästa fredag den 13e jag haft, av flera sweeta anledningar :D

2009-03-14 @ 15:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback