En liten urblåsning av tankar

Är för det första så sjukt roligt att vara tillbaka i Sundsvall och jobba med dessa underbara människor. Gud vad jag älskar mitt jobb och är så tacksam för att kunna känna så. Har fått känslan av att många människor jobbar kvar med sådant de tröttnat på för 10 år sen.

Har även upplevt hur det är att känna sig som en älskande människa, den underbara känsla som kommer när man talar om och visar vad man känner för någon. Glädjen hos den personen gör att man ler inombords så det är så befriande. Tycker folk alltid borde tala om vad de känner. Lite med tanken av att man inte vet vad som händer imorgon, så varför inte tala om det idag när man har chansen. Det uttjatade men mycket kloka carpe diem.

Innan jag började jobba kl 14 idag var jag en sväng till Birsta för att slå ihjäl lite tid. Och där.. på Gina... hittade jag på en 49kr-ställning en supersöt klänning som jag provat för nån vecka sen men inte riktigt unnat mig. Vilket klipp!!! Köpte även ett sensuellt vitt linne på samma ställning. Två superbra plagg för 98 kr. Tjitjing :D  Och en liten reflektion från hemfärden.. jag avundas inte den person som fick motorstopp i en rondell i Birsta, på en söndag i värsta rusningstrafiken :p

Över till något upprörande!!! Blev så sjukt glad igår när jag såg underbaraste Melissa i rutan igår på Dansbandskampen.. och så blev jag så sjukt förbannad idag när jag läste hennes blogg och sedan klickade in mig på Expressen. Vilket jäkla skitsnack från folk. Klagande, trångsynta, tåkiga, dömmande svenskar. Såna här dagar är det pinsamt!!! Hur kan man dömma ut en sån underbar, karismatisk kvinna efter att ha sett henne i rutan några minuter av sitt liv????? Jag kan nästan lova att alla skulle ändra åsikt om de skulle träffa henne in person. Så nu spyr jag en stor stor galla på svenska folket och ger en stoooooor tröstkram till Melissa som blev sågad på det där viset. Tror och hoppas att hon inte tar åt sig utan tänker på alla som älskar henne precis som hon är!

Ja... men nu har jag nog rensat ur det dagen bjudit på i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback