Mysfaktorn ökar

Mitt "hem" här i Sundsvall blir bara bättre och bättre. Hotade lite med att flytta hit för gott idag.. haha. Har fått gardiner och en blomma! Och tvn som jag fått låna av en arbetskollega är så skön att ha. Zappa kan vara riktigt avslappnande! Datorn må va mig bästa vän när jag är på resande fot men den kräver ju en viss aktivitet.

Appropå det så var jag på BodyPump idag. Huuuur skönt var det då?! Mycket :) Fick upp tempen riktigt bra där. Så nu är jag pepp på morgondagen. Då ska jag köra lite spinning och core. Har ju en görsnygg klänning som väntar på mig på posten hemma. Längtar!!

Sitter nu efter ännu en arbetsdag och lyssnar på Zlips liveskiva. Vet inte vilken tur i ordningen det är :P Har fått vissa favoriter och My love gör Melissa sååå bra! Den brukar va det sista jag lyssnar på innan jag somnar Visst kan man få lustiga rutiner. Skyller på alla handspritsångor jag andas in om dagarna. Hade så mysigt på jobbet idag. Tre småbebbar som mådde som prinsar. Åt, sov och bajsade ;) Vilket liv va! Bara tre pass kvar här nu innan jag åker hem en vecka. Ska bli skönt att komma hem lite ändå. Funderar på när jag ska planera in en tripp till Strängnäs och kolla in den omtalade jurymedlemmen lite nämare ;)

Tills nästa gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback