Blåmärken

Ja det har jag lite här och var sen fajten på BodaBorg igår. Men kul var det!! I alla fall de svarta banorna. Fler såna :D  Det blev oavgjort mellan lagen. Jag som hade hoppats på vinst. Men det var ju för få banor för det. Alla hade ju klarat de som fanns... Körde lite bil i spelhallen sen.. och hoppade som en idiot på dansplattan  ;) hehe  Ska tillbaka dit och klättra vilken dag som helst. Och så blir det gokart sen nån gång när man har råd med nästa nöje

Innan Boda hade jag två mycket trevliga människor här på fika. Vad vi surrar. Jag tror Anneli skulle passa utmärkt som psykolog eller relationsterapeut. Det är ett som är sant! Hoppas de hade en mysig middag igår kväll. Det förtjänar de!

Sen till nåt nice och smuligt  ;)
Fick ett fikabesök som jag faktiskt bara trodde skulle bli ett sådant. Men jag tror att technons rytm och gamla vibbar som väcktes till liv fick fart på mysfaktorn. Hungriga läppar....... åtrå..... lätt smekande fingar längs ryggen....... varm naken hud... mysiga mjuka pussar. Någon nära hela natten....... dukad frukost och tända ljus.... mysig musik. Allt bara så där :D  Erkänner att ett litet nöjt leende finns på mina läppar. Jag behövde verkligen den här natten. Närheten med någon som vågar känna, njuta och ge...... Tänk att det var 1½ år sedan..... Tiden går!

Jobbat idag men det var hur lugnt som helst. Och det bästa av allt!!!! Slipper jobba nyårskvällen :D *lycka* Jag är fri att göra vad jag vill med kvällen. Love it!!!

Mina tankar finns hos dig min vän. Du som har det jobbigt med ett så pass tufft beslut. Stackars! Men vi fick en skön promenad i solen i alla fall. Tänker på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback