Bra dag trots allt

Tårar som rann halva natten och inte en kotte som var hemma och bara kunde sällskapa mig en stund... bara för att stoppa det. Fick i alla fall tag på Jennie på tel och då kändes det lite bättre i alla fall. *superkram*  Somnade väl till slut på nåt vis och sov en timme eller två. Vaknade igen och mådde piss.... Men somnade om igen i nån timme till. Hela förmiddan var så där. Cried my eyes out! Men nu så här på kvällskvisten känns det som om det var just det som behövdes. Släppa ut allt och gå vidare!! Känns som jag gjort det nu. Kan nog påstå att jag mår bra igen :) jag behöver rensa ur ibland. Synd att man blir lite wierd just då. Kanske mina vänner står ut...

Var ute med lilla älsklingskissen på promenad. Det tyckte hon var spännande och jag fick lite dagsljus. Sen kom mamma och pappa in. De har hjälp mig att tapetsera i köket :D  wiieeee Blev asbra!!! Äntligen blev det gjort! Har längtat eftersom jag haft köksbordet i vardagsrummet ett bra tag nu. Vi åt trerätters middag också.. i samtakt med nobelmiddan. Nice och riktigt riktigt gott! Älskar mina päron :) Dom får mig att må bra och känna att det finns en trygg punkt här i livet, no matter what! Nu har de precis åkt och jag känner mig harmonisk och glad igen. Ler över mitt fina kök, mina fina lägenhet, min älskade katt som gosat lite extra med mig. Hon förstår.....

Sen har jag tagit tag i en dröm idag. Tänk vilken kraft man får av att må dåligt ett tag egentligen. Har kollat runt på nätet om att jobba som sjuksköterska utomlands. Hittade en tjej på en resedagbok som jobbar i Australien och tycker det e grymt :) Mailade henne och bad om lite tips. Har funderat på det där idag. Varför ska jag vänta på att hitta nån som följer med mig !?  Ska jag bli grå och inse att det är försent!?  Nä just det! Trodde jag hade en som var på. Eller ja.... han är på, men jag tror inte det är med mig han tänker fly Sverige och byta liv ett tag. Men vem vet.... Han kanske fattar till slut att jag inte tillhör alla dom andra som bara pratar om sina drömmar men aldrig tar tag i dom. 

Laddat ur. Laddat upp..... yep så är det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback