En ny förälskelse

It was love at first sight. Hörde den idag för första gången...   The Cranberries - "Dreams" Älskar soundet!! Råder dig att prova, om du vågar. Kommer spela den om och om igen. Sån är jag!

Vad har hänt sen sist då...Jobbar nu i helgen och det är väl aldrig kul egentligen. Men jag har haft rätt pass så jag kunde åka på dansen som var ikväll. Var hos brorsan innan på middag och tårta. Firade pappsens födelsedag så delar av släkten var där. Var roligast att träffa småkillarna så klart. Vad dom växer. Spelade ett spel med Pettsson och Findus ;) Det var kul för jag fick till en riktig pannkakstårta med dubbla lager grädde.  Dansen ikväll var grymt kul och det kände jag på mig att den skulle bli också. Var en massa bra att dansa med där! Var så trött så huvudet snurrade innan jag åkte. Men vad stoppar mig från att åka på dans!? :) Sov väl 4 timmar i natt så det är inte så konstigt... Hoppas det blir en lugn dag på jobbet imorgon också så det inte kommit en massa nya patienter. Var så lugnt och skönt idag. Helt lagom mycket att göra!

And some news...  Sprang 45 min igår utan att få ont i knät!! Det var så skönt! underbart väder. Stilla och solsken. Är bara att lapa de få strålar som kikar fram nu för tiden. Tränat lite styrka och spinning också. Var på ett sånt skönt spinningpass med pulsband. Perfekt!! Då kunde man ligga på den optimala pulsen hela tiden, så det blir fler pass med sånt.

Boende bokat till både Vårforum och Ö-viksmaran också. Mycket kul att se fram emot!!!

~ ~ ~ ~ ~

All my life.
Is changing everyday.
In every possible way.
And all my dreams.
It's never quite as it seems.
Never quite as it seems..
I know I've felt like this before.
But now I'm feeling it even more.
Because it came from you.
And then I open up and see
The person falling here is me.
A different way to be
Lalalaah lalalah lalalaah la la la

I want more (impossible to ignore)
(impossible to ignore).
And they'll come true (impossible not to do)
(impossible not to do).
And now I tell you openly
You have my heart so don't hurt me.
You're what I couldn't find,
A totally amazing mind.
So understanding and so kind.
You're everything to me.

All my life
Is changing everyday
In every possible way.
And all my dreams
It´s never quite as it seems.
Because you´re a dream to me (a dream to me)
------------

Oki.... texten var också fin, men det var melodin jag blev kär i :) Trodde faktiskt den skulle handla om andra drömmar... men så klart skulle den handla om kärlek... Men jag känner mig till freds nu. Hoppas det håller i sig, min inre ro!! Jag behöver den!

Ska leka lite med kissen så hon somnar lika gott som jag förhoppningsvis kommer göra!

sussa gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback