Frusen och närhetssjuk

Hmm.... vad konstigt det är när man är trött Frusen och skulle bara vilja ligga sked i soffan. Bara för att få lite närhet och värme. Saknar någon här ikväll... Känns som om jag har en förkylning i kroppen. Så där seg!! Ska ta mig lite the innan sängdags. Det får bli min värme.

Har haft en himla mysig dag på jobbet idag. Mycket bus, flört och skratt :) Tänk vilka underbara kollegor man har. Jag menar.... rötägg finns överallt. Men de som jobbade i helgen är super!!

Har nog inget mer att förtälja ikväll. Ska se slutet av Notting Hill. En riktig klassiker i repris.

Hoppas jag får drömma nåt riktigt mysigt inatt och vakna så där i luddiga rosa tankar. Det skulle ju kompensera den tomma sänghalvan bredvid.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback