Ja julen ja

Var helt underbart att få komma hem en stund. Vara på landet med familjen och bara tussa runt i flanellpyjamas och tjocksockor :D Det är grejer det! Äta en massa gott hela dagarna och bara må gott! Hade kunnat stanna en vecka eller två.... så det kändes på tok för kort. Lämnade kvar kissen där i alla fall för hon hade så himla kul där. Ute och springa i det fria. Som kalvar på sommarbete med en massa bus och spring i kroppen. Ska nog hämta henne efter nyår....

Fick bra julklappar. En ny dator   :D  en mixer, presentkort till bio, moneysar. Mycket nöjd!! Bara väntar på att pappsen ska installera allt som ska va på datorn. Sen kommer jag njuta av min nya tystare dator. Kommer bli lovely för den jag har nu är det ett jäkla surr på. Hade filmmys på juldagan då Sagan om de två tornen gick. En massa gott att snaska på och varm och mysigt inne.

Skulle velat rida när jag var där. Men det var ju så himla halt så jag vågade inte. De har ju inga skor på sig de där pollarna. Får bli när det kommer snö och bli mjukt... om det nu kommer nån snö. Men de hade i alla fall öppnat backar i Bydalen i helgen. Ska åka nästa gång jag är ledig om det fortfarande är öppet då. Nån som vill hänga på ? Man får ju åka på snökanonssnö då när det inte finns äkta vara.

Ikväll blir det dans. Och som jag har längtat. Det är ju det bästa jag vet :D  Oki mysa är också trevligt så klart. Men det får man ju göra på dans emellanåt när man dansar med nån mys.

Hade en liten moment of truth i natt... Men jag kände att jag lika gärna kunde låta honom veta istället för att fundera runt i alla möjliga olika labyrintgångar för mig själv. Jag mår ju som bäst när jag får va öppen och ärlig. Kanske säger för mycket ibland, jag vet inte.....

Duschdags!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback