Jävligt trött!

ja det blir jag faktiskt ibland...... Jäkla enväga att bara jag ska finnas där när du behöver! När jag mår dåligt för att jag ska på jobbet då!? När jag har ont i magen och bara känner NEJ! Vill inte dit till all stress och sjukhet. Känner det bara växer i mig  :(  Nä men jag ringer väl hon som är 5 mil bort, eller hon som träffar sina föräldrar typ två gånger om år (och en av dom gångerna är NU), eller hon som jobbar 3 mil bort ... kanske. Eller?? Varför ska allt ALLTID va när det passar dig?

Ok... det är inte ditt fel att jag inte klarar av all den stress som varit på jobbet på sista tiden. Den som får mig att känna att det snart kommer bli som i somras. Att jag kommer må som då...... Inte orka nåt och fan va ledsen för allt möjligt! Vill inte hamna där igen.... vill inte!!! Och ångesten över att inte vilja hamna där igen får mig att känna mig ledsen redan nu....  Vad ska jag göra då? Måste ju jobba. jag måste ju!!


Nåt inlägg om  julen kommer väl.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

you should come over for some tea and a little chat *supporting hug*

2006-12-26 @ 20:34:05
Postat av: Mr Lars

Instämmer med ovanstående talare. ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback