Ledig igen

Efter att ha jobbat bara två dagar är jag nu ledig två. Gud så gott!!

Har fått mail idag från tjejen jag kontaktade ang jobb i Aussie. Fick en massa bra info, så det verkar ju lovande. Bara att börja spara slantar. Och jag tror det kommer lösa sig med sällskap dit om jag vill ha det. Jag menar... det måste ju finnas nån som vill spendera en tid på andra sidan jordklotet.

Kissekatten tigger godis, maten puttar på spisen och lägenheten är bara såååå mysig! Ska snart iväg på spinning. Inte det roligaste jag vet men ett bra alternativ till att springa. Tycker inte om att va ute själv på ensliga vägar i mörkret. Sist fick jag ju dessutom ont i knät. Fick ett tips om att jag kanske körde igång för fort, ingen uppvärmning. Och det kan nog stämma bra det :)

Återkommer nog senare ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback