Dagen innan

Ja shit vad dagarna gått fort på slutet. Förut var det ju en evighet till Vemdalen, men nu är det liksom imorrn redan. Och jag som inte fixat nåt!! Fast å andra sidan.... bolaget idag och affärn imorrn. Blir fina fisken det :)

Igår var det en spännande dag på jobbet... i alla fall en stund. Fick gå ner på operation och se ett kejsarsnitt, och se när dom tog hand om bebben som kom ut. Det var coolt!! Bebben mådde jättebra, men jag är nästan glad att mamman slapp föda, för det var en ganska stor (fast ändå liten) tjej  :)Grattis till föräldrarna!

Gjorde en god gärning igår också. När jag skulle ta ut pengar vid en automat så poppade en annans kort ut... HAr aldrig hänt. Så jag tog det, kände mig som en liten tjuv och väntade på att dolda kameran skulle filma allt och se om jag skulle använda det ;) Ok... jag erkänner.... jag tänkte faktiskt tanken en liiiiten stund. Ända tills jag såg mig själv bakom lås och bom. haha.... Så istället gick jag till polisen och fick ett litet tack. Det var snålt! Hittelönen då :p

Imorse vaknade jag av att telefonen ringde. Det var blodcentralen som behövde blod. Så jag undrar just om jag ska göra en god gärning idag också. Får bli frukost och en dusch först, sen får vi se. Bolaget var det ju också ;)

Uppdatering blir nog först efter helgen nu :p

~kram~

Kommentarer
Postat av: Frogger

Vg, se utmaningen som räknas ned fr 10 till ett...

Ta hand om dig! Kram

2007-04-25 @ 23:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback