Alla hjärtan

En dag för alla dessa idag! Tänk om man var lite mindre inriktad på att köpa saker... och ge känslor istället. Tror vi alla skulle bli lyckligare av det. Och rikare ;)

Har fått en del sms idag.... kan urskilja två stycken som verkligen betydde jättemycket.. och verkligen fick mig att bara mysa av glädje. Bli inte ledsna ni andra. Alla betyder så klart... men om ni visste vilka de där två var skulle ni förstå. Vill bara inte skriva det här i en blogg :)

Kikat på fillm med lillebror idag. Det var mys!! Gillar att umgås med honom. Han har köpt nya högtalare. Jäklar vad spännande filmen blev med allt detta basljud. Synd då att grannen ringde på efter halva filmen.. oooops ;) Men det var ju bara att sänka lite. De försökte tydligen romansa lite på andra sidan väggen ;)

Ryggen är bättre idag.... tur det!! Och nu längtar jag verkligen ännu mer till mitt nya jobb. Är så trött på att ha det så där tungt varje dag. Alla är för tusan dåliga just nu.... Och med min skadade rygg är det ju ingen hit att lyfta, vrida och förflytta hela tiden. Har tränat i alla fall... spinning gick bra! Och det var tur. Annars hade det krypit i benen nu :) Ett steg närmare målgången kom jag igår. Pulsspin.. där man går upp till 95% av maxpuls. Det ger bra flås och minskar känsligheten för mjölksyran rätt effektivt ;)  Kommer kännas grymt att springa till sommaren.

Bokat in Ölandsveckan och Rotanmaran nu. Bara jag får semester :) Fixat boende!!! Längtar!!! Sen ska ju jag och brorsan på Sensation white i Amsterdam. Men kommer det bli grymt eller vad :D  Hoppas verkligen att vi får med några fler. Är du sugen så säg till :)  Kommer bli en upplevelse som man aldrig skulle kunna få i Sverige.

Nu blir det jobb i två dagar... men sen är jag ledig i tre ;) hihi... lite lyx!!!  Ska fira brorsan på söndag. Ska bli kul att träffa mina små gokillar (brossönerna).

Nä är väl dags att sussa lite. Imorrn blir det pumpning av musklerna innan jobbpasset.

seeee ya  *happy*

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för en supertrevlig kväll i går! Tacosen blev ju faktiskt "hur god som helst" Vi får ta och ses när jag har kommit hem igen! Puss&Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback