Glada små skutt

Så är det inom mig nu efter helgen :) Ett grymt sätt att fira sin födelsedag på måste jag säga.

Hel helg i Ö-vik. Dansmara i 2 dagar.... 16 timmars dans... till 6 helt grymma band. Kunde inte bli bättre. Det var ju bra låtar precis hela tiden  :D Wohooo!! Finns att glutta på
http://tv4.se/klipp/98844.html. Jag är faktiskt med i nån sekund där. Och så en annan intressant typ förstås ;)
Bodde i en lägenhet lite utanför Ö-vik. Faktiskt helt ok! Nåja.. ska va ett minus för att proppen gick mitt i matlagningen. Men då kom ju en trevlig karl och fixade till det hela nere i källaren. Man var ju lite otålig när vi väntade på fläskfilé och klyftpotatis *muuums*  Men så var det min födelsedagsmiddag också! Blev inge vin... men det var nog lika bra det. Var ju betydligt effektivare med vätskeersättningstabletter ;)  Så det blir standard på alla maror framöver.

Så nu är det bara att längta till nästa dans! Och till Vemdalsforum. Men framförallt så längtar jag till dansveckan på Öland nu! Det kommer bli grymt kul och skönt! Där blir det ju lite semester också, bara vädret e bra.

Annars då? Jo då! Allt lite seg efter helgen. Men nu har jag två lediga dagar. Grymt! Ser fram emot att börja nytt jobb i maj. Men samtidigt kommer jag ju sakna alla grymma arbetskamrater där jag är nu. Det är verkligen helt galen stämning där ibland... på ett bra sätt ;) Låg humor och högt i tak! Men jag kommer ju kunna träffa dom ändå! Afterworks i sommarkvällen och annat bus. Och vem vet. Kanske inte trivs så bra som jag tror på det nya, och då går jag nog tillbaka till de där sköna typerna.

Älskar "Show me heaven" med Perikles just nu..... fattar inte varför :p 

Dags att fortsätta softa...... tyckte bara det var på sin plats med en liten uppdatering!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för en grym helg :) Du är bäst, så är de bara! Du är ju lite störd också iofs :p Fast jag är ju å andra sidan känslokall så de jämnar ju ut sig ;) Älskar dig vännen! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback