Aj aj aj... det gör ont!

En dålig dag idag!! Känt mig tung hela dan.... ont i hjärtat..... ont i själen.

Skulle ta fram en bok att skriva i och hittade min dagbok från i somras. Läste... och grät floder. Allt bara kom över mig. Sen blev jag lite arg på mig själv. Jag förstår ibland varför jag blir utnyttjad, när jag läser om mig själv så här i efterhand. Jag låter ju killar behandla mig konstigt och så känner jag att det är mig det är fel på. Varför ???  Läste att han inte tyckte att jag skulle förstöra det där speciella vi hade, dom känslorna som t.o.m. kändes utanpå... mellan oss när vi stog nära. Men det var ju inte jag som förstörde nåt.... Just nu är det faktiskt du som förstör. Jag kommer aldrig förstå allt här i livet, men jag förstår inte varför du sumpar det här. Jag förstår inte hur känslor för mig skulle kunna stå ivägen för dig själv.  Man stannar inte i växten bara för att man är två....... och man förändras ju hela livet. Så om du väntar på att förändras klart kan du ju leva själv hela livet. Eller så kan du ju leva det med nån annan, vilket känns troligt. Jag vill bara glömma, sluta känna och gå vidare. En dag som denna önskar jag att allt bara "poff" var borta........ Men hur lätt är det i den här stan. Kommer alltid se dig. Kommer se dig tillsammans med andra där det finns känslor, fler gånger än idag. Dagar som idag borde inte finnas.... Dagar som idag gör ont! Som fan!

Längtar tills den dag du är borta ur mitt hjärta...... då kommer smärtan försvinna........ Det är det jag vill, eftersom alternativ ett inte kommer ske, det kommer aldrig bli vi. Jag måste sluta ha hopp om det!!


Ljusglimtarna idag:
Var kul att träffa Susanne och lilla Adrian. Var så länge sen goingar!
Ledaruttagning. Hoppas jag blir uttagen. Öp var där och fotade. Kanske man blir rikskändis ;)
Kinamat med familjen. Min trygghet!

------

Efter en Nalle Puh-film känns det genast mycket bättre. Vilket jäkla gäng!!! Citat-listan skulle kunna bli lång.

"Jag hörde inte det du sa på slutet. Jag fick ett ludd i örat.  Kan du säga om?"
"Från när ska jag säga om?"
"Från när luddet kom in i örat"

"Vi hittar ju inte hem, utan bara den här gropen. Så om vi letar efter gropen kanske vi hittar hem"

"Kä-kä-kära nån........ "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback