I´m colorful!!

Kände det var dags för en liten uppdatering så inte alla tror att jag fortfarande går och deppar!!

Lite korta grejer

-Nytt jobb på G! Helt otroligt att jag fick det jobb jag helst vill ha i hela världen :D
 -Dansmara till helgen. LÄNGTAR!
-Bröllop i Sthlm helgen som var. Shoppade så klart också ;D
 -Älskar Rocco. Inte porrskådisen så klart :p
-Tänk att man kan sakna ett husdjur så här mycket
 -Semlor är gott!
-Flört på jobbet är kul
 -Inser varje dag vilken underbar lägenhet jag har
-Ska cykla Italien runt på spinningcykel
 -Två utbildningsveckor väntar i vår. Uttagen till instruktör.
-Sprudlar av energi :D
 -Födelsedag på fredag!
Och som vanligt.... en lite sångtext  ;D
------------------------------------------------------
You swim like you're on fire
live like your last day
drink like its water
there's no tomorrow
And you think no one can hear you
Raise your hands to be called on
you know all the answers
You dance like no one's watching
Sing 'til the song ends
then you sing some more
And we can hardly believe it
words that flow from your mouth,
Drink like its water
You are an enigma walking
make no excuses for the way that you carry on
and we can hardly believe it
words that flow from your mouth
Drink like its water girl
Your the most colourful thing that i've seen
You are so colourful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback