Mitt 2006

-Träffat en övergående förälskelse i Sthlm
-Blivit ett år äldre
-Varit på en galen fest hos en tjejkompis
-Fått en brorsson till
-Sett bra teater
-Tommy Nilsson med mamma
-Varit i Amsterdam. Vilken upplevelse!!
-Klurat ihop en c-uppsats
-Vårforum Vemdalen
-Började träffa ett ex (dumt dumt)
-Tagit sjuksköterskeexamen
-Känt på hur det är att vara riktigt slutkörd
-Men trots det... helt underbart sommarväder och jag var "ledig"
-Fått mitt hjärta krossat två gånger. Ena gången värre än den andra
-Storsjöyran. Mycket underbart. Mycket jobbigt
-Årets kräftskiva
-Sålt och köpt lägenhet. Älskar min nya!
-Dansmara Ö-vik
-En kompis fått bebbe
-Gått buggkurs
-Fått jobb
-Skaldjursfest
-En hel del tränande igen
-En liten SprayDate fling
-Höstforum
-Storhandling på IKEA
-Julfest
-Gett kärlek (just a big waste)
-Bokat både Vårforum & Dansmara för 2007
-Fått en massa bra julklappar
-Firat in det nya året

Och gjort galna, roliga, sorgliga, spännande och utvecklande saker med mina vänner och familj. Och dansat en massa förstås :D

Så nu väntar bara ett nytt spännande år!!! Ska försöka att hålla mig utanför skadande minfält i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback