This second is the beginning of the rest of my life

Känns som om jag lever i en glaskupa bitvis. Tankar tankar hela tiden...... Blir frånvarande när jag borde vara närvarande. Kan bara inte ta mig ur den ibland. Sitter bara där inne och tittar ut... på ingenting. Jag upplevs nog som ganska disträ. Men det är där jag vill befinna mig ibland... i alla fall just nu. Mycket som ska funderas på nu. Ingen speciell sak.... utan snarare hela mitt liv. Är inte jag som väljer att fundera på allt, för det är ju rent energislöseri. Det är min hjärna som vägrar låta bli. Att lyssna så mycket på musik som jag gör just nu gör ju inte saken bättre. Alla möjliga texter beskriver saker så bra. Måste vara begåvade människor såna där textskrivare :) eller också har de bara begåvats med konsten att förmedla känslor i text. De har väl mycket där inne som de vill förmedla. Det har jag också..... men allt jag gör är att skriva nån himla blogg. Får väl se det som mitt artisteri.

Var i Bydalen idag! Det var grymt skönt att komma upp till friheten. Vinden och utsikten. Underbart före idag. Måste vara all snö som kommit de sista dagarna. Kändes som bomull..... Lyckades vurpa helt oförberett, så nu har jag utökat det blåmärke jag redan hade på höften  ;)
Var hem till mamma och pappa för att få mig lite hemmalugn och god mat. Det var riktigt gott och så fick jag lite vin också. Blev rätt pömsig..... fjälluft och vin :)  Men nu är jag hemma hos kissen och myser! Har lekt kemist så här på kvällskvisten. Var ju lite trögt avlopp i duschen, så jag vräkte i lite propplösare. Jäklar vad det fräste och bubblade. Coolt  :D  Och nu rinner det så bra så!

Dags för rysare....... håll i mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback