Tröttnos...

Ja jag måste nog va rätt trött nu för igår sov jag på soffan nästan hela kvällen efter jobbet och imorse försov jag mig. Typiskt!! De ringde från jobbet och väckte mig. Tur det i alla fall. Hade på nåt vis stängt av larmet och satt på telefonen i sömnen, för jag minns då inget.
En hyffsad dag på jobbet faktiskt. Hade bara ett litet jobbigt samtal från en anhörig. Han var så himla ledsen, och jag som e så blödig blir ju jämt tårögd då. Men jag hoppas han mådde lite bättre efter en liten pratstund i alla fall.
Middag med päronen och lillebror. Det var mums och mys! Fläskfilégryta.... och mamma gör den så god! Brorsans kissekatter var nykastrerade så de var lite vinglida och trötta, och den ena hade dumstrut... Stackarn...

Nyss hemkommen från dans. Var lite nervös att foten skulle börja göra ont igen, men det gick så bra så *glad*  Var en kanonkväll!! Precis som väntat. Zlips är grymt bra. Och Matts en rolig han :D  En massa mys att dansa med var det också....... Faktiskt en och annan som jag inte förväntat mig, så då blir det ju extra kul!

Verkar ska bli strålande sol på söndag så då SKA jag till Bydalen, om jag så ska åka själv. Sällskap efterlyses!! ;)  Tror jag måste skaffa nån vän som vill åka ibland. Har ingen som är så sugen på det just nu, tyvärr. Undrar om det finns dejtingsidor för det ;) hahah   Sol, snö, vindsus, utsikt, varm choklad... och lite ömma fötter :) Det är grejer det!

Är ledig i tre dagar nu. Ska bli helt j---la underbart!! Ska sooooova imorrn, det kan jag lova er. Sen får vi se vad som händer. Inget bestämt...... öppet landskap.......

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback