Sommaren går

Och jag har det bara bra!! Hade en helt otroligt bra semstervecka. Kändes ju trist att det bara var en vecka, men nu i efterhand kan jag bara säga att det var grymt bra vecka i alla fall.

Började på Ölands på dansveckan. Vilken stämning!! Alla som bodde där var dansfolk. Fest i alla stugor dygnet runt nästan... och aprecis alla var duktig på att dansa :) Det hände mycket kul där, men det är för mycket för att orka skriva här ;)  Men det var mycket bus, mycket dans, mycket folk och lite sömn... hehe. Snittade väl 5 timmar per natt! Hände mycket kul på dagarna också. Zlips hade releaseparty på sin skiva, Perikles spelade mellan stugorna..... och sena salsanätter ;)  Helt klart en vecka som kommer göras om nästa år!

   

Sen en liten mellanlandning i Sthlm innan jag, brorsan och två kompisar drog till Amsterdam för att åka på Sensation white! Och det måste varit det häftigaste jag varit på! Ännu en sak jag inte kan beskriva med ord. Men 40 000 vitklädda partypeople i en arena full med bra musik och schyssta ljus och shower. Dj´s som spelade hela natten.... 21-06  WOW!!!! Så dit ska jag också igen. Bilder finns på  http://www.pixbox.se/usr_show_id67765_page0_order1.html 

     

Väl hemma borde jag varit sjukt trött..... men boostad av en sjukt kul vecka utan en tanke på nåt här hemma så var jag liksom fulltankad med energi. Tillbaka på jobbet... inga problem, för jag älskar ju mitt jobb nu! Bara lite orolig för att jag inte kommer få förlängt i höst. I så fall kanske det blir Norge ett ½ år eller så..  Behöver ju faktiskt pengar för att täcka mc-kortet. Uppkörning 9 aug! Remember det! Ska faktiskt iväg och kolla på en hoj ikväll ;) Hoppas den e grym! I want one!

Och i övrigt...... ja inte för att va tjatig.. men det har blivit jäkligt mycket dans! Och i helgen äntligen en massa sooooola. Brun igen ;)  Rödön två dar i rad! Inte illa......

Och nu är det full fart på Storsjöyran också! Älskar det En massa hemvändare som är i stan. Så kul att träffa alla. Och så en massa nytt folk så klart! Har lyckats med en ny bekantskap varje kväll ;)  Inte illa jobbat......

 


~~~  LIFE IS SWEET ~~~

Kommentarer
Postat av: malin

Vet du! jag längtar som tusan efter vår resa!!!
puss o kram

2007-08-11 @ 11:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback