Förlossning

Varit riktigt taggad sen i tisdags. Min första mc-lektion. Jag hade innan satt ribban på att jag kanske skulle puttra runt på ettan hela lektionen eller nåt. Men jag gjorde väldigt mycket mer. Lärde mig växling, krypkörning, serpentinerna som gick galant, bromsa på grus och asfalt. Och så fick jag avsluta med att köra genom stan tillbaka till körskolan, med körläraren som passagerare. Tog några korsningar på vägen :)  Måste va en väldigt modig typ den där läraren... som vågade åka med mig första dan. Men som han sa.... jag är ju en naturbegåvning ;) hahah... Inte lätt att va ödmjuk efter det heller! :p Har fixat så jag har en att köra med privat också. Det kommer bli grymt!! I can feel it :)

Vad annars..... shoppat en ny bikini ;) .. och fått lite färg som gör att den klär riktigt bra. Men så är jag ju lite soldyrkare också ;)


Jobbet är ju som vanligt superkul! Idag fick jag vara med om min andra förlossning. Det är ju så jäkla coolt när barnet kommer ut. Man vill ju nästan gråta med föräldrarna.... men då får man samla sig och va lite professionell :)  Men jag kände mig faktiskt rätt glad just då att det inte var jag som låg där.... för ajajaj vad ont det måste göra. Men det var en duktig pappa som stöttade bra!

Känner mig helt enkelt bara så där nöjd, trots pissvädret liksom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback