Snygg-Erik

Jo ni... var ju rätt nice att titta på honom lite då. Jag kände ju faktiskt att jag va lite väl gammal för Regnrocken. Så det var ju kul att han dök upp på Marité igår... och på Wedan idag ;)

Igår.... nice dag ändå! Afterwork med några av läkarna på Barn. Jag visste inte först om jag skulle våga gå när det inte var nån från samma avd som mig (alltså syrror). Men jag ångrar mig ju inte. För shit vilken trevlig kväll det var på Bishop. Satt väl en 4 timmar och åt å drack. Lite smålullig blev jag allt. Sen drog jag och en av el doctores ner till Östersunds bästa uteställe om du frågar mig. Träffade några jag i inte sett på länge... kuuuuuuuuuuuul :D  :D  Goodie.djn från förra sommaren spelade ju, så gissa om jag va nöjd. Var även kändistätt...Bingo och Erik :p 
   
 Men Bingo var faktiskt mycket trevligare än den bild man fått. Och så har han ju rötter här uppe. Hans mamma jobbar ju på ett hotell här liksom. Raj raj hela kvällen i alla fall.
Jag å Jennie tog en tripp genom Österäng på väg hem. Vi letade efter en annan Erik..... Erik-Polis. Men han var inte där. Sen var i alla fall min säng väldigt skön, medan Jennie tydligen efterfestade till 6 imorse :P

Idag... äntligen sol och varmt. Käkade sån mysig lunch med GoingMalin! Trevligt som alltid ju :)  Strosade runt lite, men sen fastnade jag på Wedan med mina gamla arbetspolare. Konstigt va ;) Eller så inte.... Snygging!


Shoppat lite mc-kläder idag. Ryggskydd, handskar och jacka! Så det börjar bli en komplett utrustning nu. Bara byxor och skor som fattas. Men byxor ska jag prova på måndag. Blocket e bra skit det!

Så nu är det bara att ladda om för kvällen. Dans i Långsele till Zlips  :D   Vilken sköninghelg jag har då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback