Dans i Bergeforsen

Spenderade gårdagen hos mina föräldrar. Var skönt! God mat, sällskap och så fick jag mysa och busa en massa med min lilla älsklingskisse :) Filmade henne med min nya telefon när hon busade ute i snön... hihi sicket busfrö!

Sen åkte jag med papsens bil in till stan. Skulle ju åka till Bergeforsen på dans. Fick sällskap av Jon och Mari-Terese... grymt! Och shit vad laddad jag var. Dels för att det skulle bli grymt kul att dans. Har ju inte kunnat gjort det så mkt på slutet pga ryggen. Men eftersom den e så pass mycket bättre nu kände jag att det skulle gå bra. Var non-stop Blender och Wahlströms. Bra skit det ;)  Några riktigt roliga buggar och mys danser blev det. Var mycket folk så det blev en grym kväll. Hade jättekul :) och det var underbart att kunna bugga i stort sett som vanligt igen. Med bus och spex :)  Så nu längtar jag ju redan till nästa helg då det är Perikles. Jag vet... jag är beroende av dans. :D

Mari-Terese sov hos mig inatt... Vi kom väl hem runt 4-tiden imorse/inatt. Sen surrade vi på till säkert kl 6. Sov till 10...... så nu efter att ha ätit frukost börjar man ju känna sig liiiiite seg :p  Men det är det fan värt! Jag har ju ändå inget jag måste va pigg till idag. Jag behöver bara njuta av minnena från gårdagen.

Snöar ute.. det e ju lite trist! Vill ha vår..... Men det är vår i min själ :D Det är det sannerligen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback