En sjukskriven dag

Ja hur kan den se ut.....  Började 10.30 hos sjukgymnasten. Fick en övning jag ska göra några gånger om dan. Hoppas de hjälper. Är riktigt j-vla less på att inte kunna göra nåt! Buggträning är det ju ikväll, men den ska jag skita i. Är ingen mening att åka dit å va danssugen utan att få dansa  :(

Men då har man ju sina underbara vänner! Åt lunch med Susanne å lilla Adrian på G:a teatern och sen kikade vi runt på stan. Mysmys! Fick min födelsedagspresent också. Lika bra som alltid när man får av henne :D 

                                                               
   <---  Sötnosarna

Nu har jag nyss varit och handlat lite mat och fört över de nya bilderna till datorn. Älskar ju min nya telefon. Är min nya leksak det ;)

Tänker mycket på helgen... Den var grym!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback