Hög hela helgen!

Ja inte vet jag vad det varit, men jag har varit på ett sånt otroligt bra humör hela helgen. Speedad liksom!! Men så har det varit en grym helg också :)

I fredags var jag bjuden på middag. Härligt gäng och supergo mat. Verkligen!! Sen iväg på dansen jag längtat efter. Perikles!! Hade så jäkla kul alltså. Ok.. kanske dansade på lite väl mycket med tanke på min rygg, men jag hade verkligen svårt att hejda mig. kul kul kul  :D  Fick ett litet snack med den snyggaste gitarristen också ;)  Ja.... vet inte varför, men i mina ögon e han skitsnygg!
Lördag... skulle bara ner på stan och kika om en jacka kommit in. Men jag blev kva rpå stan till 15.30. Träffade en bekant.... han hade minsann varit i Thailand i tre veckor. Satt och surrade. Trevlig e han! Sen när jag satt där blev jag ju till slut också fikasugen, så lite fika och surr med Jon innan jag köade för biljetter till Musik Direkt. Min kusin hade ju liksom gått till final. Yippiiiii  :D  Han e så sjukt grym på piano! Om jag någon gång gifter mig ska han spela på mitt bröllop. Men det vet han redan om :p 
Sen blev det ju gänghäng... de handikappades och sjukskrivnas riksförbund hade middagsmöte... hahaha... Ja det är inte lätt för ungdomen nu för tiden :p  Käkade tacos och det e bra skit det! Precis som att hänga i gäng. Sen skulle vi alla ner på Musik Direkt då. Ett jäkla biljettstrul var det för alla biljetter tog slut precis innan mitt namn på listan :(  *morr*  Men då la man in storcharmen och fick till att vi fick va på ett mycket speciellt ställe. Stackars Helena som fick kravla sig upp i världens smalaste sprialtrapp med kryckor och nyopererat knä. Men tala inte om det för nån :P  Ja... var ju lite mys där uppe i alla fall. Fikade och lyssnade! Men efter att min kusin spelat (gryyym) så blev det allt lite segt. Alla lät ju likadana tills slut och skränigt ljud. Minus till ljudteknikerna!
Hem efter det och snabbduschade... på en kvart eller så. Fick skjuts på dans. Fan vad duktig Shake är att spela. Har aldrig hört dom, men riktigt bra låtar hela tiden. Var väldigt lite folk tyvärr.... Sista snabba dansen var det 6 danspar på golvet  :p Men jag hade en riktigt kul kväll! Fanns ju faktiskt några att dansa med.... och så fick jag ju en så mysig sista dans!!!! Ett tappert försök att låtsas att det var nån annan jag dansade med  ;)  Och rätt låt också. Show me heaven. Me love!!  Fick skjuts hem också! I en grymt cool bil. Faktiskt den häftigaste jag åkt i! Antar att den kostar ett par hundratusen :p

Planer på att dansa lite i Matfors på lördag. Är ju Blender där!! ;)  Men det får vi se. Först och främst blir det en skön dag idag! Och på tisdag blir det IKEA  :D  Yeah!

Sola och må!

Kommentarer
Postat av: Linnea


Känns trist att jag inte var med gänget i går, vilken svikare jag är va? :) Men vi får ju dra lite häng i veckan gissar jag? Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback