Utsålt på 2 timmar

Ja så snabbt tog det slut på årets biljetter till Sensation white i Amsterdam. Men jag sitter på 4 av dom ;) Det gäller ju att va med när de släpps! Så 070707 befinner jag mig i ett hav med 30-40 000 vitklädda dansande människor. Grymt coolt kommer det att bli!

Haft ett par riktigt bra dagar. Umgåtts mycket med mina vänner och min familj. Luncher, middagar, frukost, promenader, ljusparty, shoppat..... Färgat och klippt mitt hår. Blev riktigt bra! Tränat, och igår var jag på spinning. Överlycklig för jag fick inte ont i ryggen :D Så nu ska jag börja träna lite försiktigt igen. Äntligen lagt över allt på min nya dator idag.. och då menar jag äntligen. Fick den ju i julklapp ;) Men den funkar så bra nu så. Sorterat alla filer och fått bra ordning.

Längtar så till nästa dans. Var nästan så jag funderade på att åka på Date i Ö-vik. Men det är ju lite vääl långt, även för mig ;)  Får se om jag går på Jannez till helgen, men jag tror inte de. Dom suger fett!  :p

Melodifestivalen... så klart vann ju fel låt. Halllååååå.... Måns med Cara Mia regerade ju! Men Sverige får skylla sig själv... igen :p

I övrigt då.... jo passar på nu när jag är ledig att arbeta lite med mig själv. Lite stödjande samtal och Mera självförtroende på cd-skiva med Mia Törnblom. Tror att man behöver stöd och hjälp för att utvecklas. Annars blir man nog lätt stillastående i nån sorts tycka-synd-om-sig-själv-hål. Nä vidare i mig själv vill jag  :) Här ska skaffas självkänsla... inte bara självförtroende. För det har jag i alla fall för det mesta rätt gott om. Men jag ska ju duga.... bara som jag är... oavsett liksom. Dit ska jag komma :)

Nä.. fan vad trötter jag e. Tur jag inte gick på fest eller nåt annat. Tror banne mig jag ska lägga mig å sova. Drömma sött och vänta på ett samtal imorrn :)

Pusspuss och glöm inte att ta hand om er! Det finns bara en som du och bara ett liv att leva!

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback