Gott och blandat

Shit.. nu var det ett tag sen. Har bara inte haft tid eller lust att blogga på ett tag. Men det betyder ju inte att det hänt en massa ;)  Känner att jag lever ett riktigt bra liv just nu! Sommaren är snart här.. och den älskar jag ju grymt mycket. Känns inte ens hemskt att jag ska jobba hela sommaren, för jag kommer fylla den med så mycket roligt i alla fall. Några highlights
- Premiären på Näset om 5 dagar.. och alla andra kommande danser så klart
- Vårfest med jobbet
- Dansveckan Öland
- Sensation white Amsterdam
- Utlandsresa

Sen har jag en önskan om att någon sommar äntligen ta det där mc-kortet och börja klättra :)  Men ibland blir man ju bara så där extra inspirerad ;)

De är ju underbara!


Vemdalsforum


Har ju suttit och sorterat alla bilder jag hade på mobilen...Behövdes om man säger så :p  Så nu är den redo för att fyllas på igen! Har fått två filmer med posten också. Fick prova på att hyra filmer via nätet. Gratis i tre veckor.. och det är faktiskt riktigt schysst! Så länge det är gratis alltså ;) Tror inte jag kommer fortsätta, för hur mycket tid har jag egentligen över för att kolla på film. Särskillt nu i sommar.... Nä då finns det verkligen roligare saker att göra.

¨  ~   ¨  ~ 

Saknar samtalen..... konstigt... Jag säger som dig: Hur kan man känna så här när man inte ens träffats.... skumt, men rätt coolt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback