Kongressmiddag

De senaste dagarna....Ja i torsdags fick jag gå på min första kongressmiddag. Tyckte bara namnet lät flådigt. Var Perinataldagar i stan, så folk från hela sverige var här på föreläsningar i ämnen kring förlossning och spädbarn. Middag var på Gamla teatern, i stora salen med kristallkrona, stora tygservetter och kandelabrar. Trerätter middag och vin till alla rätter :) Riktigt riktigt gott!!! Och lyxigt! Satt med trevligt folk också..... nice. Ett gäng som jobbade på neonatal i Sthlm. De tyckte att jag skulle flytta ner och börja jobba hos dom..... hihi



Så i fredags satt även jag på föreläsningar. Intressant.. men något sent eftersom jag kom lite sent i säng kvällen innan. Dansade ju och svängde mig lite med läkarna innan jag cyklade hem ;)
på kvällen hängde jag med gänget. Först käkade vi kinamat. Shit vad jag längtat efter det! Och sen såg vi Pirates.. trean. Den var riktigt bra. Lite väl lång kanske. Men snygga skådisar ju ;)

Igår var en riktigt schysst lördag. Färgade håret.... riktigt bra blev det. *nöjd* Sen strosade jag på stan med en av mina goa killkompisar. Käkade lite glass i solen och mådde bara gott. Sen blev jag inbjuden till grillpartaj med de jag skulle åka på dans med. Blev sååå glad! Jag gillar ju som middagar.. särskillt såna man inte visst om när man vaknade samma morgon :)  Var supergott det med! Grillat och en massa gott till. Och vilken kväll. Solen sken och hyffsat vindstilla. Var i en villa på baksidan Frösön.. Grym utsikt med andra ord. Visserligen ngt sämre själlutsikt än mig :p

Nya, mörka jag

Avslutade gårdagskvällen på dans. Näset.... Mickeys/Shake. Ja vad kan man säga. En riktigt bra kväll helt enkelt. Kanske saknade nån på dansen... men överlag var den bra! Bra musik var det definitivt. Vid tolvsnåret kom det i alla fall värsta hagelskuren. Den dundrade på rätt bra på plåttaket det :p Överröstade nästan musiken... Coolt! Hade en härlig nattfika sen där med Linnea... haha... det var ju rätt kul när hon pratade om redbullen.. och det visade sig att hon kanske försagt sig lite...  :D

Idag har jag minsann fått åka mc :) Love it! Och nu börjar det allt närma sig för mc-kort för mig. Har hört mig för lite här och var... och det verkar ju kunna ordna sig med både nån att övningsköra med och en mc att övningsköra med ;) Blir ju kanon! Jäklar vad kul det kommer bli! Får lägga lite andra utgifter åt sidan ett tag... så jag får råd. Men dansen kan jag nog inte strunta i ;) Men de där långåkarna kanske jag får skippa några stycken... tyvärr....

Nu ska jag väl återgå till att umgås lite här hemma. Är hos föräldrarna och firar morsdag! Grillat och myst på i sommarvärmen. Och nu tror jag minsann det vankas mer gosaker... haha. Det e gött att va hemma!  Hittade i alla fall en jättebra present till mamsen på BodyShop... och den var inte ens särskilt dyr.... fast det var där :P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback