Musik

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag?
Give in to me -Takida

2. Kommer du komma långt i livet?
Du tänder alla ljus - Blender

3. Hur ser dina vänner dej?
How long - Lionel Richie

4. Kommer du gifta dej?
En stund på jorden - Cornelis

5. Vad är ditt livs themesong?
Red light - U2

6. Vad är ditt livs historia?
Into the heart - U2

7. Hur är skolan för dej?
The wanderer - U2

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Desire - U2  (mycket U2....... )

9. Hur kommer imorgon vara?
Drömmarnas land - Scotts

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Wicked game - HIM

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
One three hill - U2

12. Vilken låt beskriver dig bäst?
Crash into me - Dave matthews band

13. Hur är det med ditt liv?
40 - U2

14. Vilken sång kommer spelas på din begravning?
Bara låt mig vakna - Boogart

15. Hur ser världen dig som?
Wild horses - U2

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
Turn me on - Kevin little

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Jump - Van Halen

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
It´s no good - Depeche Mode

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Show me heaven - Perikles

20. Har du en djup och mörk hemlighet?
All I wanna do is make love to you - Heart

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig?
Out of control - U2

22. Hur kan jag göra mig själv glad?
Desert rose - Sting

23. Kommer jag någonsin ha barn?
Dark horse - Amanda Marshall

24. Vad är några bra tips till mej?
Don´t bother - Shakira

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Shippin stones - Flipsyde

26. Vad är min danssång?
Pride - U2


Ja vad säger man...... är väl bara att lita på slumpen. Skulle iofs va kul att göra om det utan så många U2 låtar i spelaren. Men å andra sidan...... blir galet glad av Pride. Och den har många glada minnen =)

Nu längtar jag tills imorrn, då jag å Lisa drar till Kramfors/Ö-vik på partaj!!  Nyss hemkommen från fest med jobbet. Himla trevligt och nu har jag sjungit mig hes på kareoken. Älskar det!! Jag å Annica fick sjunga jättemånga låtar för kareokekillen ville att vi skulle fortsätta ;) Bra betyg eller!

Dags att sussa... och ÄNTLIGEN sovmorgon imorrn. Blir nog inte ens nån godnattsaga ikväll :p

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback