Utmanad

Tio första:

1. Första bästa kompis: Det är Marie det!

2. Första bil: En Toyota Corolla -84. Vit och gick som en pärla!


3. Första kärlek: Hmm..... var säkert nån av brorsans kompisar :p


4. Första husdjur: Katter. Har min familj alltid haft.


5. Första semester: Det var till Danmark.. i alla fall som jag minns. Legoland var grymt!

6. Första jobb: Som vikarie på Wargentinsskolan. Eleverna var 2 år yngre än mig. Det var coolt!


7. Första köpta skiva: Ingen aning faktiskt.. NKOTB kanske ;)


8. Första riktiga kärlek: Det måste ha varit sommaren efter nian. Men det varade väl en månad eller så. 


9. Första piercing: Nä du... tog mitt förnuft till fånga. Annars hade jag haft en i tungan.


10. Första konsert: Nåt på Fröjdholmen ligger ju bra till... Carola kanske.


Nio senaste:


Senaste alkoholdrycken: Det var Corona-öl. Gött!


Senaste bilfärden: På väg hem från jobbet idag. Regnar ju :(


Senaste filmen du såg: Krama mig. En så där svenska film, men den var gratis.


Senast ringda telefonsamtal: Till pappsen.


Senaste bubbelbadet: Det var i Åre med sötisen Jennie :)


Senaste spelade cd: Nån hemmabränd för att kunna parta i bilen


Senaste kyss: Vemdalsforum. Say no more :p


Senaste gången du grät: Antagligen till nåt fånigt på tv... typ Extream home makeover


Senaste måltiden: En paj och sallad till lunch. Helt ok!


Åtta har du nå´nsin


Dejtat en av dina bästa kompisar: Nope...


Blivit arresterad: Nä... huvva vad läskigt!


Blivit kär vid första ögonkastet: Kär o kär, men känslor som blommat upp.

Fastnat med blicken i någons urringning: Kan ju ha hänt.....


Fått ditt hjärta krossat: Ja.... flera gånger


Sagt att du älskar någon utan att mena det?: Nä faktiskt inte.... det menar jag när jag säger det.


Haft ett one night stand: En gång på gymnasiet... fast jag räknar det knappt som det. Är emot det!


Busringt till någon: O ja... det var väl det man roade sig med som barn


Sex saker du gjort idag:
Gosat med bebisar på jobbet
Tagit en skön dusch
Haft mina tankar på annat håll emellanåt ;)
Stökat om i schemat så jag kan va ledig om 2 v *yippi*
Njutit av den fräscha luften ute imorse. Nyregnat...
Suttit halvt fast i hissen

Fem favoritsaker utan rangordning:
Musik
Dans
Närhet
Bra kompisar
Värme-sol-sommar

Fyra personer du kan berätta allt för:

Jennie
Marie
Malin
Lillebror

Tre val:
Blått eller rött: Rött

Sommar eller vinter: Sommar, så klart :p

Chips eller choklad: Chips... salt e gott!

Två saker att göra innan du dör:

Resa till Australien
Ta mc-kort


En sak du ångrar:
Tror inte jag ångrar nåt, för jag har ju lärt mig nåt av allt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback