Vemdalen... vilket skönt andrum!!

Shit vad Vemdalen gjorde mig gott!!! Men det visste jag redan innan. Dansforum i Vemdalen gör en aldrig besviken. Alltid så sjukt kul :)

Och på nåt lite udda sätt tog jag ett beslut ang det jag bloggade om senast. Kanske inte skött på det finaste sättet... Men ibland kanske det blir så! Gjorde vad jag behövde för att komma till insikt om vad jag måste göra. Gick helt på känsla i helgen.. och idag känns det som att det var bra.

Vi var i alla fall ett riktigt skönt gäng i stugan. Och vilken afterski.. vilka förfester.. och framför allt. Vilka kvällar ute :) :)  Dj´n i Vemdalen är såååå sjukt bra!! Älskar det dansgolvet till döds!!!! Kommer leva på det länge! Fick även lära känna en person lite bättre... och jag blev faktiskt förvånad. På ett bra sätt!

    

<no matter what my mind says
your music gives me fever
the moment that we danced
your arms felt like a cradle
and when you took my hand
i was no longer able
          ~
if i am let me stay asleep
dont wake me up but feel complete
i never wanna feel it end
what a lovely moment>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback