Sånt flyt

Ja det har drabbat mig igen... flytet. Hade det i våras när allt löste sig så bra i sundsvall.. Och nu är jag där igen. Fått flytta hem och kommit in på skolan jag velat gå i minst 2 års tid. Och ända är jag lite nertryckt. Hoppade iofs av glädje när jag fick antagningsbeskedet. Och var lycklig inombords en hel dag efter att fått flytta hem. Men jag vet vad denna låga känsla beror på ... vad det är som gör att alla känslor inte riktigt når upp till ytan... utan tunnas ur på vägen upp. Trötthet är svaret!! Hade äntligen sett fram emot att vara hemma och kunna hänga med vilka jag vill, när jag vill. Men så ska jag upp till Umeå på en gång.. i en vecka. Bo i väska igen! Jag vet... pinsamt att jag klagar när jag har nästan allt jag vill. Men .... trötthet!
Ställt av mcn idag. Ett rätt beslut. Frös som en gris när jag körde till mina föräldrars garage och på en fånig studentpeng klarar väl ingen en försäkringskostnad på 1900 i månaden va :p Men haft sjukt roligt på den i sommar! Har verkligen utvecklats som Nova. Yeah!

Den kära kärleksfronten. Ska den dammas av lite så här på kvällskvisten. Fortfarande singel, men är en stabil sådan. Några månader i Sundsvall med tid och utrymme att tänka igenom, reflektera och komma framåt i sin utveckling. Det har gjort susen. Blir inte kär så där fånigt lätt som förut, har styrka att ta mig ur sådant som inte är bra för mig och ska framöver bara låta mina bra relationer gro. Har bestämt att lägga min tid på dom som ger mig energi, som fyller mig med glädje. Det är de människorna som ska få min tid i år. Har även insett hur sjukt mycket närhet den här hösten kommer kräva. Sova sked..... that´s the shit my friends!

Kommentarer
Postat av: Behm

Och sen blir det väl en vecka i värmen för oss va :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback