Estocolmo

Som alltid skönt med lite miljöombyte. Satte där på flyget ner och önskade att det var en varm semesterort jag skulle landa på. Men det blev bara Arlanda den här gången. Var på en mysig italiensk restaurang innan konserten. Lovar att jag hade kunnat äta allt på den där menyn, men det fick bli en stenugnsbakad pizza a la italienskt extra allt!! Mums! Sen vidare till Globen och Coldplay. Och jag säger bara... vilken jäkla konsert!! Vilken show! Det där bandet vet hur man gör. De stog inte bara där och körde sina låtar. De snackade, överraskade, varierade, spexade till det, berörde, röjde loss, öste, allsång i publiken.... I loved it helt enkelt och jag var då lycklig där jag stog på min extremt bra plats. Rad 7 - vid scenen :)  En väldigt bra onsdag kan man säga och jäkligt glad att jag köpte biljetter.


Torsdag då... ja den började ju lika grå som himlen. Fick bekräftat det jag kände på mig.. Min mormors cancer är åt helvete och värre än så. Fan!!!!! fan fan fan ...... Får se vad som kan rädda den här dagen. Ska träffa några vänner jag inte ser så ofta och kanske ta en shoppingtur. Det kan ju lyfta upp den här dagen i alla fall.


Over and out 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback