Trainway to Östersund

Sitter på tåget och känner mig så där ovanligt klok. Har komponerat 5 egna budord. Har på sista tiden fått många kloka mail i min inbox som jag läst och reflekterat över. Idag fick jag då denna uppgiift. 5 saker att applicera i mitt liv. För precis som det stog... det spelar ingen roll hur mycket man läser och läser av alla råd och tips om än det ena än det andra. Om man aldrig tar tag i det och verkligen gör någon förändring på riktigt, ja då kommer det heller aldrig hända något heller. Och det var mig då det sannaste jag hört idag. Fick även lära mig av en hjärnforskare att hjärnan är formbar. Om man tänker en viss sak tillräckligt många gånger så kommer hjärnan tro på det. Så bort med alla de där tankarna som ändå inte leder till något bra.

Dagen idag då. Jo men faktiskt .. det hjälpte att shoppa igår. Och träffa vänner.. och äta sushi till lunch :)  Idag har jag haft ytterligare en skön dag med mer sushilunch och vänner. Men dagen började väldigt skumt. Väcktes 9.15 av en tjej som presenterade sig som ett av mina ex flickvän. Jahaa.... Jo men hon undrade ju varför jag hade ringt till honom och frågat om vi kunde ta en fika eller något när jag ändå var i Sthlm. Till saken hör att jag hört av mig till honom två gånger i år. TVÅ! är väl knappast nåt man kan kalla stalker. Och jag äkte verkligen inte till Sthlm för att träffa honom, utan det var Coldplay jag skulle se. Och till saken hör även att jag hörde av mig till i stort sett alla jag känner i sthlm för att passa på att träffas liksom. Men hon skulle minsann mala på om hur dom hade det, hade haft det och att hon tyckte jag var så konstigt bla bla bla.... Jag tyckte att det vara rena högstadiefasonerna och det sa jag till henne också. Ja jag tror banne mig vi pratade 20 min eller nåt sånt. Var rätt irriterad efteråt på nåt sätt. Vad har jag med deras problem att göra. Jisses!!!! Ja mitt ex ringde i alla fall och bad om ursäkt senare.....

Nu är det färdigbloggat för idag. Åter till dagdrömmandet här på tåget. Dom drömmarna tar mig till ett bra ställe.....  hos någon som gör mig glad.

Kommentarer
Postat av: Leklund

Det heter railway. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback