Tilt i huvudet

Har inte bloggat på ett tag för jag har inte vetat vad jag ska skriva. Har snurrat för mycket i huvudet för att kunna sortera ut något vettigt. Är många känslor i omlopp... Besvikelse, ilska, oro, kärlek, saknad, längtan, ovisshet, förväntningar, orättvisa, känslan av att vara sårad och anklagad för osanningar. Har därför försökt att fokusera inåt och bara ställt in siktet på jobb och det som får mig att må bra. Det har resulterat i två träningspass idag till exempel. Men så sitter jag här och är skönt trött i hela kroppen också. Har även tagit upp en del kontakter som tyvärr varit vilande för länge. Det har varit en energiboost med lite skön respons. Nu är det redan blockout i tankarna... fick inte ut många meningar den här gången.. kanske nästa gång!

Tills dess... var rädda om er och dom ni har omkring er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback