I made it

Tänkte bara meddela att jag överlevde det stora klivet över strecket. Kan numera inte säga att jag är 20+ längre. Igår hände det. Jag fyllde 30!! Men tänka sig... jag känner mig precis som vanligt idag. Ingen skillnad alls :) Eventuellt att jag varken är sugen på bullar eller tårta idag :p  men annars så känns allt bara tryggt!! Nu kan jag ägna mig åt att se fram emot en jäkla fest på lördag. Wiihoooo!

Många minnen från gårdagen men några höjdpunkter måste varit:

Fläskfilén
Annonsen i Öp
Mina två små hjärtegryn
Den krashade blomkrukan
Astroboken

Kommentarer
Postat av: Jenny

GRATTIS! I efterskott... :)

Ha så förbannat skoj på lördag! 30 ska firas.

Stor kram

Postat av: Leklund

Tack för att man fick komma och äta tårta! ;o)

2009-02-04 @ 23:02:53
URL: http://www.leklund.com
Postat av: Svar till Jenny

Tack söta du för grattiset :) och ja... festen blev galet kul!

2009-02-09 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback