Dagen resdag

Tänka sig att två fulla tågvagnar med bakfulla norska ungdomar kan vara så tyst. De klev på i Åre (så klart) och då blev det ett jävla liv. Jag tänkte "hej då sömn" men det tog ju bara 0 min så var alla klubbade och det spred sig en fin doft (läs: odör) av bakfylla i vagnen.

Flygplatsers parfymutbud gillar jag. Kilade genast fram och fyllde på doften som alltid finns med mig i jackfickan. Andades in, njöt, och la ner den igen.

Grannkillens telefon ringde nyss. Min signal. Trodde inte chansen för att jag nånsin skulle höra en telefon med My curse var så stor. Jag njöt.... tills han svarade.


Flyget mellanlandade i Bergen. Vilket coolt landskap :)  En blandning mellan arktis, grekland och beverly hills.

Framme i Stavanger nu. Bara softa och ladda inför morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback