En helt vanlig måndag!?

Men vilket århundrade levde vi i nu sa du? Kunde inte känna att det var år 2009 i ett i-land igår när jag gick runt och frös i en lägenhet där tempen visade 17 grader. Gick och la mig i flanellpyjamas och sockor, hade duntäcke och fleecefilt på mig... och det var kallt!! Brrrrr..... då skulle man haft en riktigt varm och go karl som skedade lite ;)

Men idag när jag vaknade var det varmt igen. Konstigt! Har fått en massa gjort idag. Har en lång att-göra-lista nu när jag e hemma ett par dagar igen. Imorrn ska jag ringa veterinären och boka tid för vaccination av kissekatten och sen stundar mysfika med tjejerna på kvällen! Längtar verkligen efter det. Är så mysigt att krypa upp i soffan på hösten med en kopp varmt te, och så har ju värdinnan skvallrat om att hon ska baka muffins. Njam!

Tittade nyss på Grannfejden, mellan lite andra grejer jag höll på med. Alltså shit vad det finns pinsamma människor som verkligen kan bråka om ALLT! Som ikväll.. Det var en kvinna som sa att hon inte tålde röklukt, men rökte själv. Förklara den du! LOL! 

Får bli ett kort inlägg idag.. har skrivkramp efter att ha svarat på 4 sidor frågor till Klassträffen :p  Körde förresten en skönt Core cirkel idag vid lunch. Han som har det passet är ÖGONCANDY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback