Jag går på nåt!

I två veckor nu har jag gått runt med en lite pirrig typ av rastlöshetskänsla. Vissa nätter har jag inte sovit så bra. Har i alla fall haft svårt att somna. På mornarna sover jag ju alltid bra. Trots att jag är nyvaken och trött så har jag fått höra att mina ögon glittrar. Jag längtar efter pling i telefonen. Tankarna är hos en person och jag fantiserar och undrar hur det kommer vara om några dagar. Hur kommer känslorna gå. Så som vi båda tror eller har det varit en liten illusion på avstånd? Jag ser fram emot det, längtar och undrar så klart... vad är det jag går på!? :)

Kommentarer
Postat av: malin

känner igen känslan gumman =)) önskar dig all lycka <3 puss kram

2009-11-18 @ 06:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback