Hey winner

Jag vet, jag är hopplös :) Men jag har en ny favoritlåt. Byter ju låtar som jag byter underkläder... haha  Såg ju Heartbreak hotel igår med tjejerna. Det är en grym film!! Ja och i den så spelas den här låten. Man fick ju bara lust att va där på dansgolvet med nån hunk *devilhorns* En feel-good-låt!! Fick en kille att rodna idag jag. Bara jag tittar på honom... *fniss* Han e söt! Och det är ju kul att höra att det är ömsesidigt. Man får ju helt enkelt glädjas åt det lilla i brist på det stora. Hade ju kunnat få besök idag också. Men jag hade inte riktigt den tiden över imorse. Här tar vi sovmornar på stort allvar ;)

Snart är det jul också. Men jag har fortfarande ingen julkänsla. Kanske kommer när jag får va ledig och ska slå in julklapparna, klä granen och baka eller laga nåt juligt gott! Kanske blir ett traditionsenligt pepparkakshus. Hittade en massa goda recept i en tidining som måste prövas. Mummmms!
Jag önskar mig nog bara en sak av jultomten..... Han kanske kan ställa upp själv om han e runt 30, omtänksam, rolig, spontan, busig och ser hyffsad ut :)  Men tomten brukar ju va äldre och ha en massa skägg... nja... får nog hoppa över det där. Skägg är ju inte riktigt min grej...

Är utbjuden på middag i slutet på veckan i alla fall. Skulle få den i julklapp, sa han. Och det är ju faktiskt en väldigt bra julklapp. Mysig och god!! Undrar vart vi ska *nyfiken*

Längtar till min lediga helg nu!! Mysa med familjen!!

~ kram ~

..... saknar ditt sällskap ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback