Julklappar

Ja idag har jag handlat de sista julklapparna. Och shit vilka köer det var på stan..... För varje liten klapp fick man köa en mindre evighet. Men nu är allt klar :)  Bara att invänta julen!

Har fått till det mysigt här hemma nu också. Julstädat och tända ljus. Bara det att katten är lika förtjust i min lilla tomte som jag är :) Fy på henne! Får nog gömma den nattetid.

Har fått två julklappar redan. En från jobbet, som är tung. Alla trodde det var chokladaskar, men inte med den tyngden. Så det ska bli spännande! Sen har jag fått en flaska som gör att mitt vinställ inte ekar av tomhet. Bara att se om någon är sugen på att dela den med mig nån kväll. Vet ju en som alltid e sugen på vin i alla fall.... svampen min ;)

Får se om jag kommer till Oviken ikväll. Vill verkligen dit.. bara slappna av och mysa. Ibland blir jag less på stan faktiskt. Sitta mellan fyra betongväggar. Nä trähus på landet där det är helt tyst. Det är något man längtar till ibland det också.

Luktar som en mindre parfymeria här just nu. Har fått alla ljus sen ljuspartyty och alla har ju beställt så olika så alla dofter blandas till nåt konstigt. Mina luktade gott i alla fall :)  och så är jag så glad att jag fick Yin&Yang-ljushållaren heeeelt gratis!!

Och så en rolig nyhet: en kompis till mig är gravid :D  och de har försökt ett bra tag. Det är inte helt lätt att få barn. Det ska gudarna veta. Så nu blir det spännande att se magen växa. Jag har redan anmält mig som barnvakt... hihi.. Det tyckte hon lät bra!

Väntar på mina bröder... vi ska äta nåt. Jag är vrålhungrig!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lillsvampen

... det är jag det!
ha en toppen mysig jul stumpan det ska jag ha!!!
Pussar i massor!
Kramar malin

2006-12-22 @ 17:15:12
Postat av: Mr Lars

God Jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback