One of these days

Var och gratulerade min kära mormor igår på självaste lucia-dagen. Köpte med en liten blomgrupp. Åt lite tårta och sjöng och sen åkte jag tillbaka med min kusin till stan. Kikade äntligen på filmen jag hyrde i förrgår. Lyckades ju somna efter halva filmen då ;)  Men igår såg jag hela, kom i säng kl 1. Den var i alla fall bra, MI3.
Idag, en ledig dag, har jag lyckats storstäda badrummet, skurat golv och tvättat. Har blivit lite Coldplay-frälst de här dagarna. Texterna kan nog beskriva det mesta jag känner just nu på ett bra sätt. What  if, Talk, Fix you, A message ...... Så tack Andreas för att jag fick två album igår :)
Många planer på G nu också. Thailand, Australien, Vårforum, Dansmara och bröllop. Men det känns bara kul!! Saker att se fram emot. Det behövs just nu för det är lite tungt på jobbet. Hade två patienter förra veckan som verkligen var psykiskt jobbiga. De är jämngamla..... Den ena av dom, det är verkligen ett tragiskt fall. Finns ett syndrom som gör att föräldrar vill att deras barn ska vara sjuka. Kan ni fatta något så sjukt!!! De gör allt för att barnet ska vara sjukt och inte bli bättre. Sånt sätter sig kvar ett tag......

~~~~

What if there was no lightNothing wrong, nothing rightWhat if there was no timeAnd no reason, or rhymeWhat if you should decideThat you don't want me there by your sideThat you don't want me there in your life What if I got it wrongAnd no poem or songCould put right what I got wrongOr make you feel I belong What if you should decideThat you don't want me there by your sideThat you don't want me there in your life Oooooooh that's rightLet's take a breath, jump over the sideOooooooh that's rightHow can you know it if you don't even tryOooooooh that's right Every step that you takeCould be your biggest mistakeIt could bend or it could breakBut that's the risk that you take........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback