haaaap

Vad ska ventileras idag... !? Kärlek kanske. För allvarligt.... vad är det som är bra med kärlek egentligen?? Är det inte bara en massa smärta, oro. osäkerhet och funderingar hela tiden. Istället för det där underbara man vill att det ska va. Jag vet inte hur andra upplever det, men jag får då rakt ingen rätsida på det hela. Kommer jag någonsin att få det tro. Men det borde ju va med kärlek som det är med annat. Bara man vill det tillräckligt mycket så går det till slut. Fast då kommer vi ju genast till problemet att inom kärlek så är man alltid två. Och den andra parten kan man ju som bekant inte styra över.... hmmm..... dead end!

Ja sen sist då.. hunnit äta kräftor. Det är fina grejer det... och shit vad gott det var. Malin hade ju gjort världens goaste paj till så vi var nog lika proppmätta båda två sen  ;)


Sen har ju min kompis äntligen fått barn. Oj oj vilken söt liten tjej det blev. Undrar vad hon ska heta. Hur som helst så längtar jag tills jag får va barnvakt ;)

Har ju även varit Yran. Den var väl så där för min del i år eftersom jag jobbade hela helgen. Men ett par kvällar på stråket hanns ju med. Träffade inte lika många bekanta som jag brukar. Det kändes lite synd. Men några i alla fall!
      
   

Kung på Guitar hero  ;)
 

Har även hunnit med en tur till Frösö zoo. Det var en riktigt kul tripp det. Roligare än jag tänkt mig....  :)
   

Jobbet då... mitt älskade jobb. Fick ju inte förlängt vik så nu har jag inget jobb från 1 sept :(  Astrist!! Vet inte vad jag ska hitta på. Anmälde intresse på en norsk sida och de ringde ju redan dagen efter. Så där verkar det ju finnas. Men jag vill ju inte va där hela tiden. Kanske finns nåt på heltid..... Får se!

Nu är jag i alla fall äntligen ledig! I FYRA dar :D    Så ikväll blir det film!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback